Select Page

Vsi, ki ste prebrali moj sredin blog o naši tekmi v Ljubljani, ste lahko prebrali tudi, da smo imeli na poti domov tudi neprijetno izkušnjo z dvema voznikoma podjetja Hofer.
Vidno šokirana, pretresena nad tem kako sta se voznika obnašala, sem se obrnila na njihovo Facebook stran in jim pojasnila zgodbo o tem, kako smo se na sredin večer, na poti domov, bali za svoje življenje.
Neprijetna izkušnja, ki nas je naučila veliko, predvsem pa kako se soočiti s strahom, me je pripeljala do tega, da sem jim pisala.
Moram priznati, da nisem pričakovala tega kar je sledilo.
Rada hodim v dotično prodajalno, saj imajo vredu izdelke, cenovno ugodne, osebje je hitro in prijazno in rada sem v njej.
Vendar sem bila po tej izkušnji odločena, da se v to trgovino ne vrnem  več.
Do danes.

Ko sem v četrtek poslala to sporočilo in v zelo kratkem dobila odgovor, odgovorila še na ta odgovor in danes prejela sporočilo, da se mi želijo osebno opravičiti za neprijetno izkušnjo, sem bila šokirana.
Že prvi odgovori so bili neverjetno korektni, prijazni, odgovorni do kupca.
Nimam besed, kako prijazno se je fb osebje odzvalo na moj krik bolečine in obupa ob tem neljubem dogodku.
Izredno bi rada pohvalila vse, ki ste se resno zavzeli za moje besede.
Rada bi pohvalila gospoda, s katerim sem danes uspela govorit po telefonu.
Neverjetno me je presenetil s svojim odzivom, nasplošno pa sem presenečena nad opravičili in odnosom do mene osebno.
Ponavadi dobivam na to, da opozarjam na napake same napade nazaj.
Tokrat je bilo popolnoma drugače.
Podjetje se je odzvalo neverjetno hitro in korektno.
Voznika so ustrezno sankcionirali, do mene so imeli odnos, ki ga ne pomnim.
Potrudili so se, da so moje besede padle na plodna tla, upoštevali so mojo bolečino in strah.
Predvsem pa so se zavzeli, da bodo ceste bolj varne, da bodo njihovi šoferji bolj zavzeti.
Navdušilo me je to, da bodo preprečili to, kar bi se morebiti lahko zgodilo.
Odločno bi se rada zahvalila gospodu in celotni fb ekipi, ki so odgovarjali na moje besede.
Ponosna sem, da imamo v državi ljudi, ki jim je mar za nas.
Presenečena, kot dipl. marketinga ugotavljam, da še eni vedo kako opravljati svoje delo in predvsem da je to, kar so me učili 20 let nazaj, še drži.
Kupec je kralj.
In ti veliki avtoprevozniki so največja reklama, vozeča reklama na cesti.
In s tem, kar so naredili meni, kot šoferju, in mojim sovoznikom, je bilo nedopustno in predvsem zelo nevarno.
Hupanje, bledanje, nevarna vožnja…vse to so si drznili in niso razmišljali o posledicah.
Veseli me, da so vodilni v tem podjetju ugotovili, kako resen je bil položaj na tej cesti in kaj vse bi se lahko zgodilo nam.
Ta blog pišem posebej, ker sem hvaležna.
Da moje besede nekaj veljajo.
In upam, da sem s tem rešila kakšno življenje.
Ter da moja diploma in znanje, še nekaj štejeta.
Še enkrat hvala vsem, ki ste brali, odpisovali, me poklicali in bili tako korektni do mene.
Tako bom še naprej hodila v Hofer.
Ker so mi pokazali, da so ljudje.
Teh pa je v tej državi zmeraj manj.
Naj se vam ta dobrota dvojno vrača.
Moje srce ste dobili.
Ni dosti.
Obljubim pa, da bo ta blog prebralo ogromno ljudi in želim da ljudje vedo, da ste zelo plemeniti.
Težko najdem še kakšne besede, ker imam cmok v grlu.
Res ste me pozitivno šokirali in presenetili.
Želim vam veliko poslovnih uspehov.
Tokrat malo drugače.
Mojca Pepelnik.
Mala Mo.